The Collection pomaga Poznańskim firmom i funduje im reklamę za dziesiątki tysięcy

Już od dawna na ul. Królowej Jadwigi jest umieszczona reklama profilu „The Collection . Jednak ostatnio Joseph Amissah postanowił pomóc Poznańskim przedsiębiorcom i ufundował dwie reklamy na miesiąc czasu. Parę tygodni temu ogłosił konkurs w którym ogłosił że każdy może się zgłaszać do niego a on wybierze dwie instytucje które przez okres grudnia będą za darmo reklamowane na tych nośnikach.

Sprawdziliśmy ile kosztuje taka reklama i okazało się że prezent jest naprawdę spory. Koszt jednego nośnika to około 15000 zł netto na miesiąc a trzeba doliczyć koszt wydruku i montażu w wysokości około 2500 zł netto.

Wybór padł an restaurację z największym dorobkiem historycznym, czyli Ratuszową. Branża gastronomiczna jest zamknięta z wyjątkiem serwowania dań na wynos, ale jak zauważają sami restauratorzy jeszcze dwa miesiące temu było modne zamawianie na wynos ale od ostatnich tygodni sukcesywnie ilość zamówionych dań spada.

Drugą firmą, jaką wybrał Joseph to park rozrywki dla najmłodszych Gzuby na fyrtlu”. Niestety ta reklama może zaowocować dopiero w przyszłości, ponieważ ustawowo wszystkie kluby malucha zostały zamknięte do odwołania.

Trzeba przyznać że Joseph ma gest. Mamy nadzieję że reklama pomoże przedsiębiorcom a Josephowi życzymy innych tak udanych pomysłów.