ZTM Poznań zmienia godziny funkcjonowania Punktów Obsługi Klienta

ZTM Poznań zmienia godziny otwarcia Punktów Obsługi Klienta w związku z sytuacją epidemiologiczną w kraju. To z jednej strony działania prewencyjne związane z rozprzestrzenianiem się koronawirusa, z drugiej konieczność wynikająca z braków kadrowych przy obowiązującej kwarantannie i zwolnieniach lekarskich.

Jak wyjaśnia spółka, zmiany godzin są konieczne z uwagi na działania prewencyjne przeciw rozprzestrzenianiu się Sars-CoV-2, a także ze względu na fakt, że znaczna część pracowników przebywa na zwolnieniach lekarskich lub w kwarantannie.

Od dziś Punkty Obsługi Klienta ZTM Poznań w poniższych lokalizacjach będą czynne w godzinach 10:00-17:00, od poniedziałku do piątku:

– Dworzec Zachodni PKP,
– Górczyn – pętla autobusowa,
– Ogrody – pętla tramwajowa,
– pl. Wiosny Ludów – budynek CH Kupiec Poznański (wejście od ul. Strzeleckiej),
– Jana III Sobieskiego – dworzec autobusowy,
– Dębiec – pętla tramwajowa,
– Junikowo – pętla tramwajowa

Z kolei dwa POK na Rondzie Kaponiera (poziom -1) oraz na dworcu autobusowym na Śródce, będą czynne  w godzinach 6:00-13:00 od poniedziałku do wtorku oraz w godzinach 13:00-20:00 od środy do piątku.

Przerwy w funkcjonowaniu Punktów Obsługi Klienta ZTM:
– dla POK czynnych w godz.: 10:00 – 17:00: I stanowisko 14:00-14:15, II stanowisko 14:15-14:30, III stanowisko 14:30-14:45
– dla POK czynnych w godz.: 6:00 – 13:00: I stanowisko 9:00-9:15, II stanowisko 9:15-9:30, III stanowisko 9:30-9:45
– dla POK czynnych w godz.: 13:00 – 20:00: I stanowisko 17:00-17:15, II stanowisko 17:15-17:30, III stanowisko 17:30-17:45

POK ZTM na Dworcu Rataje i w siedzibie ZTM przy ulicy Matejki 59 pozostają nieczynne do odwołania.

Jednocześnie ZTM przypomina o zasadach reżimu sanitarnego obowiązujących w punktach oraz przestrzeni publicznej, a także o możliwości załatwienia wielu spraw online.