MPK Poznań ogranicza bezpośrednią obsługę w biurach i Biurze Rzeczy Znalezionych

MPK Poznań ogranicza bezpośrednią obsługę pasażerów w swoich biurach oraz w ramach Biura Rzeczy Znalezionych. Zmiany wprowadzone zostaną w poniedziałek, 19 października.

Jak informuje MPK Poznań, przywrócone zostanie funkcjonowanie bezobsługowego biura podawczego w wejściu do siedziby spółki przy ul. Głogowskiej 131/133. Pisma należy wrzucać do specjalnej skrzynki podawczej.

Jednocześnie spółka apeluje, by ograniczyć korespondencję papierową i korzystać z możliwości kontaktu telefonicznego lub drogą elektroniczną. Pozwoli to na ograniczenie możliwości transmisji Sars-CoV-2, a jednocześnie ułatwi zachowanie ciągłości pracy.

Od poniedziałku zmienią się również zasady funkcjonowania Biura Rzeczy Znalezionych MPK Poznań. Odbiór rzeczy będzie możliwy jedynie po wcześniejszym umówieniu wizyty poprzez kontakt telefoniczny lub mailowy ( rzeczy-znalezione@mpk.poznan.pl ; telefon: 61 839 60 03 – we wtorki i piątki w godzinach od 10.00 do 14.00). W czasie wizyty w Biurze, obowiązuje nakaz zakrywania nosa i ust oraz dezynfekcji rąk i korzystanie z rękawiczek. W czasie obsługi należy również przebywać w wyznaczonym miejscu.