Od środy Biuro Obsługi Klienta ZTM Poznań pod Rondem Kaponiera znów będzie czynne

Od środy ponownie będzie czynne Biuro Obsługi Klienta ZTM Poznań znajdujące się pod Rondem Kaponiera. Tego samego dnia zostanie przywrócony pełny wymiar czasu otwarcia Punktów Obsługi Klienta ZTM.

Punkt pod Rondem Kaponiera będzie czynny od godziny 9:30 do 17:00 (przerwa w godz. od 12:15 do 12:30) od poniedziałku do piątku.

– złożyć reklamację, skargę lub wniosek,
– złożyć wniosek o rozłożenie zadłużenia na raty,
– otrzymać bilet zastępczy na czas wyrobienia duplikatu karty PEKA,
– bezpłatnie zrobić sobie zdjęcie do wniosku o wydanie karty PEKA (Uwaga! W czasie epidemii koronawirusa zdjęcia nie są wykonywane),
– uzyskać informację o aktualnej taryfie, układzie komunikacyjnym miasta, systemie PEKA, objazdach, promocjach itp.
– otrzymać pomoc w wypełnianiu wniosku o wydanie karty PEKA czy innych dokumentów

Od środy – 1 lipca będą czynne już pełnym wymiarze czasowym (6:00 – 20:00)

Zarówno w POK jak i BOK ZTM obowiązują zasady reżimu sanitarnego. W miejscach tych należy zasłaniać nos i usta, dezynfekować ręce lub korzystać z jednorazowych rękawiczek, przebywać podczas obsługi w miejscu wyznaczonym, zachowywać minimum 2-metrowy odstęp od innych osó oczekujących w kolejce. Preferowana jest płatność kartą płatniczą.

ZTM zachęca do korzystania z możliwości załatwienia wielu spraw online.