Pandemia koronawirusa - kiedy można ubiegać się o zwrot zaliczki za wykupione wakacje?

Autor: Codzienny Poznań AK fot. pixabay vid. x-news
REKLAMA

Pandemia koronawirusa mocno uderzyła w branżę turystyczną. Wiele mowi się o możliwościach ochrony dla biur podróży, hoteli, przewoźników czy innych związanych z organizacją wyjazdów podmiotów. Ważna jest jednak także druga strona - konsument. Kiedy można starać się o zwrot zaliczki za zarezerwowane wakacje? Czy obawa przed epidemią lub brak otwartych basenów i opcji all inclusive jest wystarczającym powodem?

Komentarz został wysłany. Dziękujemy!
 Błąd: {{error}}
{{ comment.disabled == 1 ? '[Treść usunięta przez Administratora]' : comment.content}}
{{ comment.author}}, {{ comment.createdDate}}
{{comment.error}}
  • 1

Najpopularniejsze

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ruch drogowy

REKLAMA
REKLAMA