Kolejny Punkt Obsługi Klienta ZTM Poznań przywraca bezpośrednią obsługę

W poniedziałek ZTM Poznań ponownie otworzy kolejny Punkt Obsługi Klienta, tym razem przy pętli tramwajowo-autobusowej na Junikowie. Oznacza to, że od jutra pasażerowie będą mogli skorzystać z bezpośredniej obsługi w 8 punktach na terenie miasta.

ZTM Poznań stopniowo przywraca bezpośrednią obsługe pasażerów w swoich punktach. Do tej pory wznowiono funkcjonowanie punktów na Górczynie, Ogrodach, Rondzie Kaponiera, os. Sobieskiego, Dębcu, dworcu przy Rondzie Śródka i przy Centrum Handlowym przy pl. Wiosny Ludów. Od poniedziałku do tej listy dołączy również POK przy pętli tramwajowo-autobusowej na Junikowie.

Punkty czynne są od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-17:00. Należy jednak pamiętać o przerwach: I. stanowisko 14:00-14:15; II. stanowisko 14:15-14:30.

Co ważne, w związku z aktualną sytuacją epidemiologiczną w kraju, wprowadzono dotakowe zasady, których klienci muszą przestrzegać na terenie wszystkich punktów.

Są to:

– noszenie maski zasłaniającej usta i nos,

– zdezynfekowanie rąk lub korzystanie z jednorazowych rękawiczek,

– przebywanie podczas obsługi w miejscu wyznaczonym,

– zachowanie minimum 2 metrów odległości między osobami oczekującymi w kolejce,

– dokonywanie płatności (w miarę możliwości) kartą płatniczą

Jednocześnie ZTM Poznań zachęca, by w pierwszej kolejności załatwiać wszelkie możliwe sprawy w formie zdalnej poprzez email lub konto w systemie PEKA.

Możliwy jest również kontakt telefoniczny.