MOPR uruchamia bezpośrednią obsługę klienta w kolejnych filiach

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Poznaniu uruchamia kolejne Punky Obsługi Klienta w swoich filiach. Bezpośrednia obsługa została wstrzymana w połowie marca z uwagi na sytuację epidemiologiczną w Polsce.

Od 13 marca do odwołania wstrzymana została bezpośrednia obsługa klientów w siedzibie i filiach MOPR, z uwagi na sytuację epidemiologiczną w kraju i podjęte w związku z tym środki ostrożności.

W ubiegłym tygodniu, 6 maja, ponownie uruchomiono Punkt Obsługi Klienta w Filii MOPR Grunwald przy ul. Matejki, a następnie w Filii Wilda przy ul. Opolskiej i Filii Nowe Miasto przy os. Piastowski. Ośrodek cały czas przygotowuje się do stopniowego otwarcia kolejnych.

Od dziś ponownie można korzystać z bezpośredniej obsługi w Punkcie Obsługi Klienta w siedzibie Stare Miasto przy ul. Kościuszki. Z kolei od przyszłego tygodnia, 18 maja, planowane jest uruchomienie siedziby MOPR przy ul. Cześnikowskiej oraz Punktu Obsługi Klienta w Filii na Jeżycach przy ul. Długosza.

Co ważne, obsługa odbywa się tylko po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu wizyty w POK. Wszystkie osoby wchodzące do budynku, jeszcze przed załatwieniem sprawy, zobowiązani są do zasłaniania ust i nosa, a także do dezynfekcji dłoni. Obowiązuje również zasada zachowania dystansu co najmniej 2 metrów pomiędzy innymi osobami znajdującymi się w budynku.

Jednocześnie MOPR przypomina, że przez cały czas pomoc otrzymują również osoby zgłaszające się do Działu Pomocy Osobom Bezdomnym.