MPK Poznań ponownie otwiera Biuro Rzeczy Znalezionych

Od jutra, 12 maja, Biuro Rzeczy ZNalezionych MPK Poznań zostanie ponownie otwarte dla użytkowników. Spółka prosi jednak o zachowanie wszelkich środków ostrożności podczas wizyty.

Biuro Rzeczy Znalezionych MPK Poznań znajduje się przy ul. Głogowskiej 133. Od 12 maja wznawia bezpośrednią obsługę klientów po przerwie spowodowanej epidemią koronawirusa w Polsce. Biuro będzie czynne we wtorki i piątki w godzinach 10:00-14:00.

Z uwagi na obecną sytuację epidemiologiczną w kraju i wciąż duże zagrożenie epidemiologiczne, wprowadzono dodatkowe zabezpieczenia w celu ochrony zarówno pracowników jak i klientów przed możliwym zakażeniem.

Wprowadzono zasady, do których klienci wchodzący do biura muszą się dostosować.

Podczas wchodzenia do BRZ, klienci proszeni są o zasłanianie nosa i ust, a także korzystanie z jednorazowych rękawiczek lub zdezynfekowanie rąk. Wchodzić należy pojedynczo, a w czasie obsługi przebywać w wyznaczonym miejscu.

Nadal możliwy jest także kontakt telefoniczny pod numerem telefonu: 61 839 60 03 oraz mailowy pod adresem: rzeczy-znalezione@mpk.poznan.pl .