ZTM Poznań przywraca funkcjonowanie kolejnych Punktów Obsługi Klienta w mieście

W piątek ZTM Poznań ponownie otworzy kolejne Punkty Obsługi Klienta na terenie miasta, zwiększając możliwości korzystania przez pasażerów z bezpośredniej obsługi. Nadal jednak obowiązywać będą zasady mające na celu zwiększenie bezpieczeństwa zdrowotnego pracowników i klientów.

Od 27 kwietnia poznański ZTM przywrócił obsługę bezpośrednią w pięciu Punktach Obsługi Klienta – na Górczynie, Ogrodach, Rondzie Kaponiera, os. Sobieskiego i Dębcu. Są one czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 17:00 (z przerwami: I. stanowisko 14:00-14:15; II. stanowisko 14:15-14:30).

Od jutra, 8 maja, otwarte będą także dwa kolejne punkty – na dworcu autobusowym przy Rondzie Śródka oraz w Centrum Handlowym przy pl. Wiosny Ludów (wejście od ul. Strzeleckiej).

Co ważne, we wszystkich punktach obowiązują zasady reżimu sanitarnego, które mają na celu zwiększenie bezpieczeństwa zdrowotnego zarówno klientów jak i pracowników. Zarówno w POK jak i Biurze Obsługi Klientów należy nasłaniać nos i usta, korzystać z rękawiczek jednorazowych lub zdezynfekować ręce, w czasie obsługi przez pracownika przebywać jedynie w miejscu do tego wyznaczonym, zachować minimum 2 metry odległości od innych osób w kolejce, a także w miarę możliwości dokonywać płatności kartą płatniczą.

Jednocześnie, ze względów bezpieczeństwa i z uwagi na stosowane środki ochrony, nie ma możliwości wykonania zdjęcia do kart PEKA na miejscu.

Karty PEKA pozostające do odbioru z wciąż nieczynnych POK, mieszczących się: przy ul. Matejki 59, w budynku Dworca Zachodniego PKP, na Dworcu Rataje i na pętli tramwajowo-autobusowej Junikowo – można odbierać w Punkcie Obsługi Klienta pod rondem Kaponiera.

Choć ZTM powoli przywraca kolejne punkty obsługi bezpośredniej, to nadal zachęca, by korzystać z możliwości załatwienia wielu spraw zdalnie.