Od 27 kwietnia znów będzie można załatwiać sprawy w punkcie przy ul. Wszystkich Świętych 1. Ze względów bezpieczeństwa, zostaną jednak wprowadzone pewne zmiany. Obsługa będzie się odbywać jedynie w wyznaczonych strefach, a infrastruktura dla dzieci będzie niedostępna. Jednocześnie w budynku będzie mogło przebywać 15 osób (poza pracownikami). Pozostali będą musieli poczekać w kolejce na zewnątrz, dlatego PCŚ apeluje, by nie przychodzić do Centrum z osobami towarzyszącymi.
Dodatkowo, każda osoba wchodząca do budynku, jeszcze przed rozpoczęciem załatwiania sprawy będzie miała zdezynfekować ręce i założyć rękawiczki. Obowiązuje również zasłanianie nosa i ust. Urzędnicy przypominają również o zachowaniu co najmniej 1,5 m dystansu pomiędzy osobami znajdującymi się w sali obsługi.
Punkt obsługi klienta zlokalizowany przy ul. Stanisława Małachowskiego 10 oraz Centrum Inicjatyw Rodzinnych przy ul. Franciszka Ratajczaka 44 pozostaną zamknięte do odwołania.
PCŚ przypomina, że nadal istnieje możliwość załatwiania spraw za pośrednictwem dostępnych usług elektronicznych np. za pośrednictwem Profilu zaufanego lub eBankowości. Pytania dotyczące świadczeń można kierować na adres swiadczenia@pcs-poznan.pl.
Obsługa klientów odbywa się również telefonicznie: 61 878 45 03, 61 878 45 04.