Zamknięcie poczekalni jest podyktowane względami bezpieczeństwa. Wcześniej zamknięto już Punkty Obsługi Klienta. Dodatkowo, na dworcu na Ratajach nie działa także mieszcząca się tam kwiaciarnia.
Jednocześnie spółka przypomina o możliwości skorzystania z kontaktu telefonicznego i za pośrednictwem poczty elektronicznej. Czas oczekiwania lub udzielenia odpowiedzi może być jednak nieco dłuższy.
Doładowanie karty PEKA możliwe jest drogą internetową.
We wszystkich sprawach załatwianych dotychczas w POK/BOK ZTM Poznań prosi o:
– kontakt telefoniczny pod numerem 61 8 346 163 (od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.00) – możliwość uzyskania informacji od pracowników ZTM;
– kontakt telefoniczny pod numerami 61 8 346 126 i 61 8 346 136 (w godzinach od 10.00 do 17.00) – informacje dotyczące spraw z zakresu Punktów i Biur Obsługi Klienta ZTM,
– kontakt drogą elektroniczną e-mail w sprawach wniosków, skarg, reklamacji, odwołań na adres: ztm@ztm.poznan.pl lub za pośrednictwem indywidualnych kont w systemie PEKA,
– korzystanie z platformy ePUAP
– w kwestii zakupu biletów pasażerowie proszeni są o skorzystanie z biletomatów stacjonarnych, Internetu (www.peka.poznan.pl) oraz aplikacji mobilnych,