W tym roku podziel się opłatkiem nie tylko z tymi których kochasz!

Tak właśnie brzmi hasło Kampanii Społecznej: #poznanoplatekchallenge, która została zrealizowana przez poznaniaków z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia. Celem tego wyjątkowego projektu jest uświadomienie innym, że warto się dzielić, zapomnieć o uprzedzeniach i być dla siebie wzajemnie miłosiernym.

Święta to przede wszystkim emocje. Wzruszenia związane z przeżywaniem, dawaniem i okazywaniem swoich uczuć! To również idealny czas na to, aby dać komuś, kto został przez Nas zapomniany – drugą, a może nawet i trzecią szansę.

W projekcie wzięło udział trzydziestu wybitnych poznaniaków.
Do tego ciekawego grona nale
żą m.in. Pani Katarzyna Kierzek – Koperska, (wiceprezydent miasta Poznań), Małgorzata Ostrowska (wokalistka i ikona muzyki rocko’owej), Ojciec Roman Bielecki (redaktor miesięcznika „W Drodze”), Piotr Gulczyński (niekwestionowana osobowość pierwszej edycji programu: „Big Brother”), Justyna Czerniak (modowa influencerka), Ilona Kostecka (znana w sieci jako mum&thecity, organizatorka influencerlife), Maria Jeleniewska (najpopularniejsza polska TikTokerka), Maciej Narożny (dziennikarz Radia Eska), Aleksander Machalica (aktor), Kasia Orwat (architekt) oraz wielu, wielu innych!

Każda z tych osób, podzieliła się swoimi własnymi doświadczeniami związanymi z Świętami Bożego Narodzenia, opowiedziała o tradycjach panujących w domu rodzinnym, a także o swoich świątecznych skojarzeniach.

W Polsce niewątpliwie największym symbolem Świąt jest opłatek, dlatego też stał się on głównym bohaterem tej Kampanii.
To w
łaśnie dzieląc się opłatkiem – nie tylko przy Wigilijnym stole – mamy okazję zbliżyć się do drugiej osoby, powiedzieć jej od serca co czujemy i czego jej życzymy. Często są to momenty pojednania, przebaczenia, bezinteresownej życzliwości i refleksji. Zdania sobie sprawy z tego co tu i teraz. Tego, co najważniejsze!

Opłatek, to bardzo ważny, jak nie najważniejszy element Świąt Bożego Narodzenia. Dzielmy się nim więc ze wszystkimi!

O akcja opowiedziała w Studio Browar pomysłodawczyni Katarzyna Chmielarz