Wsparcie dzięki reklamie – 100 tysięcy złotych dla stowarzyszenia Dzieciaki Chojraki

Akcja charytatywna 23 firm, które wykupiły reklamę z życzeniami świątecznymi na fasadzie Holu Wschodniego Międzynarodowych Targów Poznańskich pozwoliła na zebranie i przekazanie 100 tysięcy złotych na rzecz stowarzyszenia Dzieciaki Chojraki. Symboliczny czek przekazano w weekend podczas gali Grand Prix Cavaliady.

Stowarzyszenie Dzieciaki Chojraki, a dokładniej Stowarzyszenie Wspierania Transplantacji Szpiku i Onkologii Dziecięcej, które działa przy Szpitalu Klinicznym im. Jonschera w Poznaniu wspiera dzieci walczące z chorobą nowotworową. Pomoc polega zarówno na wsparciu psychologicznym jak i materialnym poprzez finansowanie zakupu sprzętu dla szpitala. Celem długofalowy jest budowa i wyposażenie nowego budynku dla kliniki dla dzieci i wspierających ich rodziców.

Podczas świątecznej akcji, której inicjatorem była Grupa MTP, chętne firmy, które chciały wesprzeć Stowarzyszenie mogły wykupić reklamę na fasadzie Holu Wschodniego MTP. Dochód z jej sprzedaży został przekazany na rzecz Dzieciaków Chojraków.

Do inicjatywy przystąpiły 23 firmy: Adboard, Agrobex, Green Parking Polska, Hochtief Polska, IT.Integro, Kabat, Mlekovita, Nordzucker, Novoferm, Partner Firma Budowlana, Port Lotniczy Ławica, Questy, Raben Polska, Rehasport, Signal Group, Stary Browar, Szkółka Byczkowscy, URWIS.PL, Ventus Communications, Veolia Energia Poznań, Wechta oraz Zakład Ceramiki Budowlanej Owczary.

Łącznie udało się zebrać 100 tysięcy złotych. Symboliczny czek na tę kwotę przekazano podczas weekendowej gali Grand Prix Cavaliady.