Właśnie zaczyna się wielka rowerowa rywalizacja polskich firm. Bridgestone, Computacenter, Ergo Hestia, Lotos czy LPP odpowiedziały na zaproszenie Allegro i teraz będą namawiać swoich pracowników do wzięcia udziału w kampanii społecznej „Kręć Kilometry”. Celem jest przejechanie jak największej liczby kilometrów na dwóch kółkach, a przez to walka o czystsze powietrze. Fundacja Allegro All For Planet zaprasza też małe i średnie firmy do wypełniania deklaracji #RowerowyPracodawca.
Najbardziej popularna polska platforma sprzedażowa namówiła kilka dużych polskich firm do podjęcia wspólnych działań na rzecz czystego powietrza. W ramach rowerowej rywalizacji pracownicy Allegro, Bridgestone, Computacenter, Ergo Hestia, Lotos czy LPP ścigają się na kilometry na rowerach.
Dlatego poza coroczną rywalizacją miast w kampanii Kręć Kilometry, w tym roku rywalizują też przedsiębiorstwa, a dokładniej ich pracownicy. Dla wielu to nie pierwsza taka rowerowa inicjatywa.
W ramach kampanii Kręć Kilometry każdy pracownik może monitorować rowerowe rezultaty swojej drużyny oraz pozostałych firm.
Przeniesienie eko-trendu na codzienność polskich firm, stało się w tym roku celem dla Fundacji Allegro All For Planet, która od lat działa na rzecz zdrowego środowiska i motywuje do rowerowych aktywności. Stąd pomysł przyznania tytułu #RowerowyPracodawca, wszystkim tym, którzy także chcą wspierać rower, jako narzędzie służące zdrowiu pracowników i naszej planety.
Wypełnienie ankiety jest krótkie, bezpłatne, a deklarację mogą składać wszystkie firmy, niezależnie od wielkości czy liczby pracowników. Deklaracja #RowerowyPracodawca dostępna jest na stronie:https://kreckilometry.pl/dla-firm. Każda firma, po wypełnieniu ankiety i złożeniu deklaracji, otrzyma pakiet materiałów graficznych, które umożliwią pokazanie się w sieci, jako #RowerowyPracodawca.