- Wypełniając formularz z adresem na stronie czy to w aplikacji pamiętajmy, aby podać pełny adres z numerem mieszkania – czasem nawet kod do klatki, jeśli wiesz, że Twój domofon szwankuje.
- Jeśli jesteś bardzo głodny i chcesz szybko coś zjeść wybierz restaurację bliżej siebie.
- Zostaw swój telefon włączony oraz niewyciszony, aby dostawca mógł się z Tobą łatwo skontaktować, gdy np. nie może trafić pod Twój adres. Dzięki temu Ty szybciej otrzymasz swój posiłek, a kurier nie będzie musiał się stresować.
- Jeżeli tylko masz taką możliwość płać online, to znacznie usprawni odbiór potrawy od dostawcy, w szczególności, jeśli nie masz odliczonej kwoty.
- Sprawdź maila i zobaczy czy restauracja potwierdziła przyjęcie zamówienia, żeby nie okazało się, że czekasz na dostawcę, który nigdy nie przyjedzie.
- Gdyby się okazało, że jedzenie przyjechało już chłodne lub wręcz zimne zwróć się z tym do serwisu – z pewnością otrzymasz tam szybką i profesjonalną pomoc oraz w najtrudniejszych przypadkach rekompensatę. Nie ma sensu wyżywanie się na dostawcy, bo w większości przypadków to nie od niego zależy stan potraw wydawanych przez kuchnię. Oprócz tego nie ma on jak od razu pomóc.
- Warto dokładnie wczytać się skład potrawy – w szczególności, jeżeli cierpimy na jakieś uczulenia. Można również taką informację zostawić podczas zamawiania w sekcji z uwagami.
Zamawianie jedzenia to proces, w którym uczestniczą tylko ludzie, więc może dojść do problemów lub pomyłek. Jednak empatia i odrobina wyrozumiałości przezwyciężą wszystko. Stosuj powyższe zasady, a Twój posiłek dotrze na czas i wybrane miejsce. W Poznaniu najlepiej zamawiać poprzez stronę PizzaPortal.pl lub korzystając z dedykowanej aplikacji na smartfona.