„Brains Attack”, czyli studenci we współpracy ze znanymi markami

Trwa kolejna edycja programu stażowego „Brains Attack”, który pozwala studentom wykorzystać w praktyce zdobytą na zajęciach wiedzę w dziedzinie marketingu. Wydarzenie organizowane jest przez Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa, a portal Codzienny Poznań objął nad nim patronat medialny.

„Brains Attack” to program, który nie tylko pozwala chętnym studentom WNPiD odbyć obowiązkowe zajęcia dodatkowe, czyli tzw. „ścieżkę”, ale również spróbować swoich sił we współpracy ze znanymi markami. Jest on skierowany w szczególności do osób zainteresowanych szeroko pojętym marketingiem i wymaga od uczestników wykazaniem się kreatywnością.

Żeby wziąć udział w projekcie, należy przede wszystkim zebrać 2-3-osobową drużynę, ponieważ zlecane zadania wymagają pracy zespołowej. Do tego każdy z uczestników musi wypełnić konieczne dokumenty oraz złożyć swoje CV.

Do zadań osób biorących udział w programie należy między innymi tworzenie kampanii reklamowych, strategii rozwojowych i różnych projektów, które następnie należy przedstawić przed firmami partnerskimi. Członkowie zespołu, który okazał się najlepszy, w nagrodę otrzymają płatny staż w tychże firmach.

Obecna edycja jest już piątą, lecz jest wyjątkowa nie tylko ze względu na to. Zbiegła się ona z dziesięcioleciem Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwo oraz stuleciem Uniwersytetu Adama Mickiewicza, dlatego organizatorzy zaplanowali dodatkowe atrakcje. Jedną z nagród jest podróż śladami europejskiej tradycji akademickiej, a podczas niej będzie można odwiedzić uniwersytety w Niemczech, Austrii, Wielkiej Brytanii, Francji, Bułgarii, Grecji, Czechach, Macedonii, we Włoszech oraz na Ukrainie, Węgrzech i Litwie. Zadaniem uczestników będzie przygotowanie materiałów audiowizualnych oraz relacjonowanie podróży w mediach społecznościowych.

Studenci, którzy biorą udział w programie, mogą nawet zdobyć w tej sposób pracę. Przede wszystkim zdobywają oni cenne doświadczenie, które może się przydać w dalszej karierze zawodowej.