Stary Browar rozpoczyna kolejny etap rozwoju. Rozpoczynają się prace związane z budową Food Parku. Jeszcze jesienią tego roku powstanie pierwszy etap innowacyjnej strefy restauracyjnej w skrzydle Pasaż na poziomie +2. Inwestycja ma być realizowana w latach 2019-2020.
Stary Browar od początku swojego istnienia wyznacza trendy rynkowe związane ze społeczną rolą centrów handlowych.
Jedzenie poza domem to rosnący trend związany ze zwiększającą się dynamiką życia zawodowego Polaków, bogaceniem się społeczeństwa oraz rosnącym znaczeniem czasu wolnego i doświadczenia (a nie tylko dóbr materialnych). Dla mieszkańców aglomeracji i młodych konsumentów jedzenie poza domem czy zamawianie posiłków online to coraz częściej element codzienności, a nie tylko sposób na uczczenie weekendu.
W Europie Zachodniej wielką popularnością cieszą się koncepty food marketów i food hali, przyciągających klientów wyjątkową atmosferą i możliwością wyboru różnorodnego jedzenia w jednym miejscu. Ten trend powoli przenika do Polski. Projekt Food Parku to jednak coś więcej niż “jedzeniowy market”, bo pomyślany jest jako część wielkiego organizmu, jakim jest Stary Browar – “miasto w mieście”, “trzecie miejsce” (najczęściej odwiedzane po domu i pracy). L
Organizacja nowej strefy food w Pasażu umożliwi wyjścia w dużych grupach czy całymi rodzinami, celebrowanie wspólnego czasu wolnego, ale nada też nowoczesny wymiar i komfort codziennym posiłkom. Nad designerską oprawą i funkcjonalnością Food Parku pracuje poznańskie Studio Mode:lina. Architekci Mode:liny udowodnili już w mniejszej skali, projektując nowy food court w skrzydle Atrium w Starym Browarze, że dobrze przemyślana przestrzeń od razu zapełnia się ludźmi.