Stary Browar wprowadza Kartę Stałego Klienta

Stary Browar wprowadza Karty Stałego Klienta – Białą i Czarną. Pozwolą one na uzyskanie zniżek  w kilkudziesięciu sklepach i punktach gastronomicznych oraz na parkingu.

Karta Stałego Klienta to coś, o czym klienci Starego Browaru mówili od dłuższego czasu. W odpowiedzi na ich oczekiwania powstały karty w dwóch wersjach – Biała i Czarna. By zdobyć tę pierwszą należy zrobić zakupy w Starym Browarze za minimum 10 tysięcy złotych, natomiast Czarna przysługuje po zrobieniu zakupów za minimum 20 tysięcy złotych.

By uzyskać Kartę należy rejestrować paragony na stronie internetowej. Drugim sposobem na stanie się jej posiadaczem jest członkostwo w Klubie Starego Browaru. To właśnie podczas ubiegłotygodniowej 12. edycji spotkań Klubu zaprezentowano Karty Klienta.

“Kartę można odbierać w Punkcie Informacyjnym w Pasażu Starego Browaru już od 14 września. W ciągu 2 pierwszych godzin zrobiło to blisko 50 osób, co pokazuje jak dobrym posunięciem było wprowadzenie benefitów dla naszych najwierniejszych klientów.”

Joanna Tupalska, dyrektor marketingu Starego Browaru

Biała Karta uprawnia m.in. do 5% lub 10% zniżek w kilkudziesięciu butikach i punktach gastronomicznych w Starym Browarze, 50% zniżki na parking, zaproszeń na wydarzenia Klubu Starego Browaru, biletów na przedpremierowe seanse kinowe, a także pakowania zakupów na prezent.

Z kolei posiadacze Czarnej Karty mogą liczyć na 10%, 15%, a nawet 20% zniżki w kilkudziesięciu butikach i punktach gastronomicznych w Starym Browarze, bezpłatnego parkingu, zaproszenia na wydarzenia Klubu Starego Browaru, bilety na przedpremierowe seanse kinowe, pakowanie zakupów na prezent oraz… prezent urodzinowy od Starego Browaru.

Szczegóły programu oraz lista sklepów i lokali objętych Programem Lojalnościowym dostępne są online.