Nowoczesne technologie ułatwiają życie klientom hoteli premium – poznaj aplikację iLumio Mobile Concierge

Obecnie goście hotelowi mogą korzystać z coraz bardziej zaawansowanych technologii, które kompleksowo ułatwiają im zarządzanie wypoczynkiem w luksusowych resortach. Branża hotelowa (a zwłaszcza wiodące sieci hotelowe) dynamicznie wdraża najnowsze rozwiązania technologiczne, oferując swoim klientom możliwość nadzorowania i kontrolowania niemal każdego aspektu urlopu w zupełnie nowym, dość futurystycznym i niezwykle wygodnym stylu. Przedkłada się to na zwiększone zadowolenie gości oraz na optymalizację procesów i kosztów po stronie obiektu hotelowego.

Sterowanie pobytem w luksusowym obiekcie za pomocą smartfona

Smartfony od wielu już lat nie są postrzegane jako zwykłe urządzenia komunikacyjne. W dobie szybko rozwijającej się technologii stały się one osobistymi komputerami, które coraz częściej i intensywniej pozwalają na sprawne zarządzanie niemal każdym aspektem naszego życia. Smartfonów używa każdy, niezależnie od profesji – w skali globalnej korzysta z nich już ponad 2,5 mld ludzi. Branża hotelarska doskonale zdaje sobie z tego sprawę, wdrażając coraz bardziej innowacyjne rozwiązania – jednym z nich jest aplikacja iLumio Mobile Concierge.

Jakie funkcjonalności oferuje iLumio Mobile Concierge?

Aplikacja iLumio Mobile Concierge to zupełnie nowe spojrzenie na obsługę hotelową. Oprogramowanie stanowi kompleksowy system, który umożliwia zarządzanie relacjami gości z hotelem na każdym etapie interakcji – od zameldowania, przez dopasowywanie preferencji gości, aż po oferowanie wsparcia podczas podróży powrotnej. Z drugiej strony iLumio Mobile Concierge jest również zaawansowanym i jednocześnie nieskomplikowanym systemem kontroli dostępu do hotelu, zapewniającym bezpieczeństwo gościom hotelowym oraz obiektowi.

Wśród głównych funkcji aplikacji zalicza się:

  • dostosowywanie pobytu gości zgodnie z ich preferencjami. Goście hotelowi mogą poprzez aplikację dopasowywać rozmiary szlafroków, sterować temperaturą w pokoju, czy zamawiać drinki lub inne udogodnienia do pokojów;
  • możliwość rezerwowania usług dostępnych w obiekcie – np. stolika w restauracji, zabiegów SPA, czy innych dostępnych zajęć fakultatywnych, które są automatycznie doliczane do rachunku klienta;
  • możliwość mobilnego zameldowania i wymeldowania się;
  • Nawigowania po obiekcie za pomocą cyfrowej mapy;
  • używania smartfona jako cyfrowego klucza do pokoju hotelowego;
  • możliwość komunikacji z recepcją;

Aplikacja iLumio Mobile Concierge zdobyła uznanie wśród największych sieci hotelowych na całym świecie, a udane integracje z systemami hotelowymi wskazują, że produkt doskonale wpisał się w branżowe potrzeby.

//