Od lat prowadzenie bloga to nie tylko pisanie treści, ale przede wszystkim dobrze przemyślany marketing. Obecnie w Internecie można znaleźć blogi na prawie każdy temat – od muzyki, przez modę, wychowanie dzieci, motoryzację, wychowywanie dzieci czy technologię.
Uczestnicy konferencji w Poznaniu dyskutują o komercjalizacji blogosfery, wyzwaniach, jakie czekają na twórców, a także zasadach etycznych.
Podczas wystąpień i dyskusji, blogerzy dzielą się wymieniają swoimi doświadczeniami i wiedzą, szczególnie z tymi, którzy dopiero stawiają pierwsze kroki w tej materii.
Blogerzy dyskutują m.in. o tym, w jaki sposób zarabiać na swojej pracy i stronie, jak współpracować z agencjami marketingowymi czy w jaki sposób budować własną markę i zaufanie czytelników. Wszyscy podkreślają, że aby być dobrym w tym co się robi, trzeba skupiać się nie tylko na treści, ale także posiadać dużą wiedzę marketingową.
Blog Conference 2017 jest już trzecią edycją wydarzenia, które skierowane jest do autorów blogów, przedstawicieli branży marketingowej i twórców internetowych. Kongres potrwa do jutra.