54 godziny na własny biznes

Ile czasu potrzeba, żeby opracować koncepcję na własny biznes? Wystarczą 54 godziny, czyli dokładnie tyle, ile mają uczestnicy Startup Weekend Global Fashion Battle Poland. Podczas jednego weekendu tworzą innowacyjne projekty, łączące modę i nowe technologie, które mogą stać się podstawą do własnych, dynamicznie rozwijających się biznesów. Właśnie ruszyła sprzedaż biletów, a liczba miejsc jest ograniczona – lepiej zapisać się już dziś!

Branża mody coraz silniej związana jest z nowymi technologiami. Dotyczy to każdego wymiaru: od usprawnień w zakresie dystrybucji i sprzedaży, po innowacyjne procesy produkcyjne. Dynamicznie rozwija się cały segment e-commerce, powstają nowe rozwiązania zakupowe, a działania omnichanelowe to już nie dodatek, a codzienność dla branży. Tak, jak włączanie do zakupów virtual reality – od wirtualnych przymierzalni, po wykorzystanie oculusów. Współczesne technologie pozwalają też na przetwarzanie niestosowanych do tej pory surowców, dzięki czemu powstają innowacyjne materiały: skóra z ananasa czy grzybów, tkaniny odporne na zagniecenia i plamy. Dzięki specjalnym włóknom ubrania stają się przedłużeniem naszego smartfona czy komputera.

Wysoka dynamika rozwoju technologii i zmieniające się trendy sprawiają, że równie szybko muszą być weryfikowane pomysły biznesowe. Idea odbywających się na całym świecie startup weekendów, to odpowiedź na takie potrzeby. Jeden weekend wystarczy, by sprawdzić, czy dana koncepcja ma szansę na dalszy rozwój. Startup weekendy to okazja nie tylko do poddania ocenie i sprawdzenia swojego pomysłu, ale przede wszystkim wymiany wiedzy oraz uzyskania merytorycznego wsparcia od osób, które w danej branży pracują na co dzień. Dlatego też coraz częściej wydarzenia organizowane są w oparciu o jeden, konkretny temat. Dzięki temu podczas 54 godzin, które uczestnicy mają na przygotowanie pomysłu na biznes, możliwe jest jeszcze lepsze przyjrzenie się wszystkim koncepcjom.

Pod szyldem Global Fashion Battle odbywa się startup weekend łączący modę oraz nowe technologie. To jednak nie tylko jednorazowe działania. Global Fashion Battle to również międzynarodowy konkurs i program inkubacyjny. Zapewnia wsparcie w zakresie tworzenie startupów modowo-technologicznych, pomaga w nawiązaniu współpracy pomiędzy różnymi sektorami, a także w dotarciu do mentorów i inwestorów z całego świata. Wydarzenia inicjowane przez Global Fashion Battle odbywają się regularnie na całym świecie, między innymi w Londynie, Dubaju, Mediolanie i Nowym Jorku. Już w styczniu innowacyjne projekty będą powstawały w Poznaniu podczas Startup Weekend Global Fashion Battle Poland. W jeden weekend uczestnicy ze środowiska modowego i technologicznego połączą swoje siły, by stworzyć nowe koncepcje biznesów, które mogą zmienić branżę.

Tegoroczna polska edycja Startup Weekend Global Fashion Battle odbędzie się w Starym Browarze w Poznaniu już 13-15 stycznia 2017 roku. Impreza ma charakter zamknięty,  do końca listopada bilety dla uczestników dostępne są w przedsprzedaży. Więcej informacji oraz formularz zakupu biletów dostępne są na stronie www.gfbpoland.pl.