Henri Lloyd stawia na swój oryginalny charakter

Unikalność i własny styl jest coraz bardziej doceniany przez klientów. Niestety niewiele firm odzieżowych decyduje się na taki krok. Wśród marek, które tworzą oryginalne projekty jest Henri Lloyd, brytyjski potentat z polskimi korzeniami.

Nie da się nie zauważyć, że spora część firm odzieżowych podąża tym samym torem. Sugerowane trendy  powodują, że większość projektów wygląda bardzo podobnie, bez względu na to, przez jaką markę jest produkowana. Niewielu odważa się tworzyć własny, unikalny styl, tak jak Henri Lloyd, znany na całym świecie producent odzieży żeglarskiej i kolekcji mody o sportowo-eleganckim charakterze.

Henri Lloyd jest firmą rodzinną. Założył ją ponad 50 lat temu Polak Henryk Strzelecki. Dziś prowadzą ją jego synowie. Mimo, że przedsiębiorstwo powstało w Wielkiej Brytanii, jego właściciele nigdy nie zapomnieli o swoich polskich korzeniach. W 1992 r. otworzyli w naszym kraju firmę „córkę” – Henri Lloyd Polska.

Na początku działalności marka zajmowała się produkcją odzieży żeglarskiej, wprowadzając w kolejnych latach coraz bardziej innowacyjne produkty i technologie. W latach 80′ rozpoczęła współpracę z włoskim projektantem i właśnie wtedy zaczęły powstawać też kolekcje mody łączące w sobie tradycje z nowoczesnością. Niewiele firm może pochwalić się umiejętnością tworzenia odzieży, która jest zarówno elegancka, wygodna i ma sportowy charakter. Podążanie własnymi ścieżkami, a nie ślepe powielanie czyichś pomysłów, pozwoliło firmie zdobyć uznanie klientów na całym świecie, od zwykłych obywateli, po członków rodzin królewskich.

Przywiązanie Henri Lloyd do swoich żeglarskich korzeni, wykorzystywanie innowacyjnych technologii w produkcji odzieży fashion, dbałość o każdy detal i unikalność – to wszystko znajdziemy w najnowszej jesienno-zimowej kolekcji. Jedna z jej linii – Transglobe, inspirowana jest wyprawą sir Ranulph’a Fiennes’a dookoła świata (1979-1982), podczas której cały zespół ubrany był w odzież HL. Użyte w niej technologie, zapewniające ochronę w trudnych warunkach pogodowych, połączone z nowoczesnym lookiem dały niesamowity efekt. Duch przygody żyje w szwach każdego starannie zaprojektowanego kawałka nowej kolekcji.

Kolorystyka jesiennej kolekcji idealnie wpisuje się w chłodne miesiące emanując szarością, bielą i ciemnymi odcieniami niebieskiego, które kojarzone są z brytyjskim wybrzeżem. Taka paleta barw pozwala na tworzenie odważnych, świeżych i nowoczesnych zestawów, które są zarazem eleganckie i klasyczne.

W salonach Henri Lloyd (m.in. w poznańskiej galerii Malta) znajdziemy również profesjonalną odzież dla żeglarzy, a także miłośników bardziej „lądowych” sportów. Więcej na temat firmy i kolekcji można znaleźć na stronie www.henrilloyd.pl