Akcja “Poznań za pół ceny” jest już znana w Polsce, a zaczyna być też rozpoznawalna w niektórych miastach za granicą. Stała się na tyle popularna, że pojawiają się pomysły wykorzystania jej w całym kraju.
Co roku w akcji bierze udział niemal 200 partnerów, co przyciąga tysiące dodatkowych turystów. Organizowana od 2008 r. przez Poznańską Lokalną Organizację Turystyczną akcja ma na celu prezentację bogatej oferty turystycznej miasta i jego okolic.
– Wiemy, że nasz projekt doczekał się już stałych klientów i cały czas zdobywa nowych – mówi Jan Mazurczak, prezes Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej. – Dzięki świadomej współpracy usługodawców możemy zaproponować szeroki wachlarz doskonałych jakościowo usług i unikalny program turystyczny. Po kilku latach wspólnego budowania marki jesteśmy pewni, że odwiedzający Poznań turyści wyjeżdżają z miasta z przekonaniem, że warto tutaj wracać.
Tegoroczna edycja akcji odbędzie się w weekend na przełomie kwietnia i maja. Lista tegorocznych uczestników nie jest jeszcze zamknięta – nadal można się zgłaszać do PLOT.