Kolejny sposób na bilet ZTM w komórce

Zarząd Transportu Miejskiego udostępnił kolejną aplikację, dzięki której osoby chcące skorzystać z komunikacji miejskiej będą mogły kupić bilety w telefonie komórkowym. To już piąta tego typu aplikacja, z której można korzystać w Poznaniu.

Systemy sprzedaży biletów poprzez aplikację w telefonie komórkowym konsekwentnie są nazywane przez urzędników tymi mniej popularnymi – i zapewne nie ma w tym nic dziwnego, ponieważ jest to raczej możliwość awaryjna, tudzież korzystna dla turystów z innych miast w Polsce, gdzie takie systemy również działają. Jest to także możliwość bardzo rozbudowana – dotychczas można było korzystać z aplikacji CallPay, moBilet, mPay oraz SkyCash. Obecnie zaś w Poznaniu udostępniono piąte rozwiązanie.

Aplikację mobilną umożliwiającą zakup czasowych biletów jednorazowych udostępniła firma GoPay Sp. z o.o. Każdy z pasażerów może – tak samo, jak w przypadku czterech pozostałych aplikacji – w dowolnym miejscu i o dowolnej porze dokonać zakupu jednorazowego biletu uprawniającego do przejazdu komunikacją miejską ZTM Poznań. Instrukcja korzystania z aplikacji znajduje się na stronie: www.gopay24.pl, jest też załączona na stronie www.ztm.poznan.pl (zakładka: bilety/sprzedaż biletów/bilety w telefonie komórkowym/GoPay).

Pasażerowie mogą korzystać z nowatorskiego rozwiązania GoPay umożliwiającego zakup kilku biletów w aplikacji, z możliwością skasowania w dowolnym terminie przed przejazdem. Aplikacja nie wymaga rejestracji i jest całkowicie darmowa. Można ją pobrać z m.in. strony internetowej: www.gopay24.pl