Natalia Hatalska to jedna z najbardziej w Polsce rozpoznawalnych osobistości związanych
z branżą mediowo-reklamową. Jej wielokrotnie nagradzany blog www.hatalska.com jest dla osób pracujących w tej branży pozycją obowiązkową, a jej profil na Facebooku ma ponad 22 tysiące polubień. Jest też autorką uznanego w branży i wydawanego cyklicznie TrendBooka – publikacji na temat najważniejszych trendów w danym roku.
Wśród zawodowych osiągnięć Natalii Hatalskiej jest wiele zrealizowanych, niestandardowych projektów marketingowych, m.in. Badanie Całowania czy podświetlenie na różowo Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie.
Podczas spotkania w ramach Mind Parku, którego głównym założeniem jest stworzenie możliwości spotkania młodych przedsiębiorców z branżowymi nestorami, Natalia Hatalska opowie o swych doświadczeniach w tworzeniu niestandardowych kampanii reklamowych
i marketingowych. Uczestnicy będą mieli także możliwość dyskusji i zadawania pytań gościowi.
Spotkanie w Poznańskim Parku Technologiczno-Przemysłowym przy ulicy 28 Czerwca 1956 nr 406 rozpocznie się 25 marca o godz. 18.00.