Expopower i Greenpower oraz Reklama 360 na MTP

Energetyczne oraz elektrotechniczne nowości przywiezione przez ponad 200 firm z 12 krajów oraz wszystkie sekrety reklamy i marketingu – to wszystko na rozpoczynających się 13 maja targach Expopower i Greenpower i 14 maja – targach Reklama 360.

Na Expopower ponad 200 firm z 12 krajów (Austria, Belgia, Chiny, Czechy, Holandia, Litwa, Niemcy, Polska, Szwecja, Tajwan, Ukraina, Włochy) zaprezentuje między innymi: rozdzielnice  w izolacji  gazowej, rozłącznik izolacyjne, baterie litowo-jonowe, mobilny system pomiarowy przekładników napięciowych, programy do projektowania instalacji odgromowych, przyrządy do pomiaru strat dielektrycznych, detektory termoluminescencyjne, mobilne systemy pomiarowe przekładników napięciowych, trójfazowe przekładniki prądu, brykieciarki, falowniki fotowoltaiczne i trójfazowe, nowatorską konstrukcję ogniw fotowoltaicznych, ultra czułe nanosensory oraz nowe detektory termoluminescencyjne, klimatyzację zasilaną kilkoma panelami fotowoltaicznymi czy systemy monitoringu instalacji PV, mikrofalowniki, rejestrator prędkości wiatru. Przedstawienie tak zróżnicowanej gamy produktów w jednym miejscu, możliwe jest dzięki doskonałemu uzupełnieniu Międzynarodowych Targów Energetyki Expopower o odbywające się równolegle Międzynarodowe Targi Energii Odnawialnej Greenpower.

Wśród wystawców targów Expopower i Greenpower są już między innymi: ABB, Mikronika, Elektromontaż Poznań S.A., Elektrobudowa S.A., ENEA S.A., ENEA Operator, ENEA Wytwarzanie, Energobud Leszno, BHU SA, Eneos, Energomiar, Jean Muller Polska, Siba, ZPUE S.A., Asket, Dehn, SMA, H.Cegielski-Poznań S.A., Remor, Selfa, Fronius International Solar, Omikron, Ratechna UAB czy Solar-log.

Greenpower 2014 dzięki wieloletniej współpracy z Polską Izbą Gospodarczą Energii Odnawialnej zyskują bogaty program wydarzeń. 13 maja w godzinach 11.00 do 12.00 na targowym stoisku PIGEO na tragach Greenpower (pawilon 8A, stoisko numer 63) odbędą się spotkania biznesowe z 14 firmami duńskimi w ramach Misji Gospodarczej. Do udziału w tych spotkaniach zaproszone zostały firmy członkowskie Polskiej Izby Gospodarczej Energii Odnawialnej.

Partner strategiczny targów Expopower TIM SA zaprasza w tym roku na dwie konferencje: „Jak mniej płacić za prąd? Sposoby oszczędzania energii elektrycznej w życiu codziennym.” oraz „LED, świetlówka, lampa żarowa. Co ma znaczenie, a co jest wyłącznie marketingiem?”
Stowarzyszenie Elektryków Polskich organizuje również dwa wydarzenia: XII Konferencję Naukowo-Techniczną z cyklu “Instalacje elektryczne niskiego, średniego i wysokiego napięcia” – temat: Rozdzielnice w izolacji gazowej 110 i 400 kV oraz V Konferencję Naukowo-Techniczną z cyklu Energooszczędność w oświetleniu nt. „Technika Świetlna 2014”

Akademia LED wydawnictwa Publikatech w drugi dzień targów zaprasza na konferencję: LEDyfikacja miast i wsi. Oświetlenie drogowe.
Współorganizator targów Greenpower – PIGEO, zaprasza na seminarium sektora OZE „Prosument – własna energia dla biznesu i domu. Uwarunkowania, technologie, finansowanie”, nad którym Patronat Honorowy objął Senator RP Marian Pośrednik.

Redakcja miesięcznika „Czysta Energia” wraz z MTP zaprasza na drugie już „Forum Fotowoltaika dla każdego”, którego partnerem Merytorycznym jest Polskie Towarzystwo Fotowoltaiki oraz „Samowystarczalne Energetycznie Gospodarstwo Agroturystyczne”, którego partnerem jest Wielkopolska Agencja Zarządzania Energią.

Ostatniego dnia targów Greenpower i Expopower, czyli 15 maja, uczniowie i studenci mogą wejść na targi za darmo. Tego właśnie dnia odbędzie się seminarium „Młodzi na rynku pracy OZE” przygotowane przez MTP wraz z Polską Izbą Gospodarczą Energii Odnawialnej.

Targi Expopower i Greenpower potrwają do 15 maja. Natomiast 14 maja rozpoczną się na terenach MTP Reklama 360 – Międzynarodowe Targi Reklamy i Poligrafii Reklamowej, które potrwają do 16 maja.

W tym czasie spotkają się w Poznaniu jedni z największych i najlepszych przedstawicieli dostawców rozwiązań z zakresu marketingu, reklamy oraz poligrafii i gadżetów promocyjnych, a motywem przewodnim tegorocznej edycji R360 będzie technologia druku 3D i marketing oparty o technologię. Poza ekspozycją wystawców na targach powstanie Kreatywna Arena, miejsce dla tych wszystkich, którzy chcą zaprezentować coś ciekawego, nowego i inspirującego. Będzie tu można zobaczyć między innymi, czym jest prototypowanie, jak dobre wykorzystanie technologii 3D usprawni pracę i zwiększy efektywność pozyskiwania klientów oraz jak zbudować strategię marketingową firmy.