Galeria Malta z wyróżnieniem w PRCH Retail Awards 2013

Poznańska Galeria Malta otrzymała wyróżnienie w kategorii Centrum Handlowe Roku „Best Performance”. 17 października Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH), ogłosiła zwycięzców czwartej edycji eksperckiego programu PRCH Retail Awards 2013 na najlepsze centrum i sieć handlową oraz kampanie marketingowe.

– To dla nas prestiżowe wyróżnienie i wyraz uznania dla naszej pracy oraz podejmowanych przez nas działań marketingowych, tym bardziej, że zostaliśmy nominowani przez przedstawicieli branży – mówi Tomasz Wojsz, dyrektor galerii. – Jesteśmy dumni, że zostaliśmy docenieni jako jedno z najlepszych centrów handlowych w Polsce.

Program PRCH Retail Awards promuje najlepsze praktyki biznesowe w branży centrów handlowych w Polsce. W jego ramach nagradzane są wyróżniające się jakością i efektywnością centra bądź sieci handlowe oraz najskuteczniejsze kampanie marketingowe centrów i sieci handlowych. W ocenie pod uwagę brane są wszystkie ważne aspekty takie jak: proces powstawania i komercjalizacji, strategia pozycjonowania i kształtowania tożsamości, dane dotyczące efektywności, w tym wskaźniki obrotów i frekwencji, architektura i kontekst urbanistyczny, strategia marketingowa, nawiązywanie dialogu z lokalną społecznością oraz sposób zarządzania centrum.

– Spełniliśmy wszystkie ważne wymagania w kryteriach oceny jury – dodaje Tomasz Wojsz. – Silną pozycję Galerii Malta w Poznaniu zawdzięczamy konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju centrum, dynamice w działaniach dostosowanych do zmian zachodzących na rynku oraz skutecznej komunikacji marketingowej.

Galeria Malta to obecnie największe centrum handlowo-rozrywkowe w zachodniej Polsce. Trzykondygnacyjny kompleks ma obecnie 162 tys. mkw. powierzchni całkowitej,  167 sklepów, punktów usługowych, kino, klub fitness, liczne kawiarnie
i restauracje.