W galerii znajdzie się 71 punktów handlowych, które ulokowane zostaną na kondygnacjach nadziemnych, parterze i jednej podziemnej. Spora część z nich ma już najemców i wiele spośród nich to sklepy, których dotąd w Poznaniu nie było. Będzie więc drogeria Hebe, która z pewnością będzie konkurencją dla sklepów Rossmann i Douglas, będzie też włoska marka kosmetyków Dr Taffi, a znane marki odzieżowe w galerii będzie reprezentował Cubus.
W Galerii MM zrobimy także zakupy spożywcze – w Lidlu. Inwestor nie chciał podpisywać umowy z bardziej luksusowymi markami spożywczymi, bo uznał, że jest ich wystarczająco dużo w centrum miasta. Znane marki pojawią się także w pasażu kawiarni i restauracji: wśród nich będzie na pewno Starbucks, z najemcami pozostałych dwóch kawiarni i kilku restauracji rozmowy jeszcze trwają.
Cała galeria to powierzchnia 36.762 metrów kwadratowych na 5 kondygnacjach nadziemnych i trzech podziemnych, gdzie będzie się mieścił parking na 280 aut. Budynek – dzieło architektów ze Studia ADS – został zaprojektowany tak, by przechodnie mogli skracać sobie drogę, idąc ze Św. Marcina na al. Marcinkowskiego i przecinając budynek pieszą aleją łączącą obie ulice.
Prace przy elewacji powinny się zakończyć już w sierpniu, a pierwsi klienci będą mogli tu przyjść na zakupy w listopadzie tego roku.