UAM - 20 lat minęło jak jeden dzień...

Autor: sf, Krzysztof Rzepnicki (RZ-studio)

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu już od 20 lat przygotowuje przyszłych menedżerów i ekspertów od marketingu do wkroczenia na ścieżkę kariery.

Zapewne każdy słyszał o zagadnieniach z zakresu zarządzania czy marketingu. Jednakże nie wszyscy zdają sobie sprawę z tego, że aby stać się dobrym menedżerem najpierw trzeba włożyć wiele wysiłku w przygotowanie do tego zawodu. Nikt nie rodzi się jako prezes i nawet jeśli ma się szczególne predyspozycje, umiejętności powinny zostać „oszlifowane” przez specjalistów.

Z okazji tego jubileuszu Stowarzyszenie Absolwentów Kierunku „Zarządzanie i marketing” i „Zarządzanie” Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Katedra Nauk Ekonomicznych wraz ze Studium Zarządzania Wydziału Prawa i Administracji UAM organizuje uroczystość mającą na celu upamiętnienie utworzenia studiów menedżerskich.

Jubileusz 20-lecia Utworzenia Studiów Menedżerskich na UAM rozpocznie się jutro (21 kwietnia) o godzinie 12:00 w Sali Alfa Collegium Iuridicum Novum, przy Alei Niepodległości 53 w Poznaniu. Spotkanie otworzy JMR prof. dr hab. Bronisław Marciniak. Jubileusz uświetnią liczne wystąpienia – prof. UAM dra hab. Tomasza Sokołowskiego, prof. UAM dra hab. Ryszarda Kamińskiego, prof. dr hab. Elżbiety Jantoń-Drozdowskiej. Gościem specjalnym jubileuszu będzie prof. Edward F. Cyrson, założyciel kierunku „Zarządzanie i marketing”.

Komentarz został wysłany. Dziękujemy!
 Błąd: {{error}}
{{ comment.disabled == 1 ? '[Treść usunięta przez Administratora]' : comment.content}}
{{ comment.author}}, {{ comment.createdDate}}
{{comment.error}}
  • 1

Najpopularniejsze

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ruch drogowy

REKLAMA