Podczas tegorocznej edycji targów swoją ofertę zaprezentowało ponad 180 szkół oraz instytucji dydaktycznych, w tym 70 szkół policealnych i wyższych zarówno z Polski, jak i zagranicy. Wśród wystawców znalazły się placówki m.in. z Niemiec, Francji, Wielkiej Brytanii, Beligii, Danii, Tajwanu czy Malezji.
Miasto Poznań wykorzystało okazję, by zachęcać młodych ludzi do nauki języka niemieckiego. Z uwagi na bliskość geograficzną oraz dobre skomunikowanie z Niemcami, stolica Wielkopolski jest dobrym partnerem dla zagranicznych firm naszych zachodnich sąsiadów. Wiele polskich przedsiębiorstw współpracuje z niemieckimi firmami.
Biuro Obsługi Inwestorów, które miało swoje stoisko na targach, prezentowało m.in. ofertę pracodawców, w tym znanych międzynarodowych firm, które zgłaszają zapotrzebowanie na pracowników ze znajomością języka niemieckiego.
W podobnym tonie wypowiadają się także sami rekruterzy, którzy zwracają uwagę na fakt, że znajomość języka niemieckiego wpływa nie tylko na większe możliwości zatrudnienia, ale także i wyższe zarobki.