Aquanet przeprasza za opóźnienia w dostarczeniu faktur i informuje o problemach technicznych

Spółka Aquanet informuje, że z uwagi na przypadki opóźnień w dostarczaniu faktur, które wystawione były w lutym, nie będą naliczane opłaty dodatkowe za opóźnienia w płatności za ten miesiąc.

W ostatnich dniach wiele osób zaczęło mocno się niepokoić faktem, że nie otrzymali jeszcze faktury z Aquanetu za wodę i ściekiu, a zbliża się termin płatności. Spółka przeprasza i tłumaczy, że opóźnienia spowodowane są wprowadzeniem nowego systemu rozliczeniowego.

Jednocześnie, spółka zapewnia, że w przypadku faktur wystawionych i dostarczonych z opóźnieniem, nie będą naliczane kary za uregulowanie płatności po terminie.

Aquanet informuje również, że z uwagi na wprowadzanie zmian, przez tydzień, w dniach 7-14 marca, nie będzie możliwości korzystania z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta Aquanet.