Można już zgłaszać się do Zespołu ds. Poznańskiego Budżetu Obywatelskiego

Ruszył nabór do Zespołu ds. Poznańskiego Budżetu Obywatelskiego. Jego członkowie zajmują się ustalaniem zasad PBO na tegoroczną edycję. Zgłoszenia można przesyłać do 29 stycznia.

Poznaniacy coraz chętniej korzystają z możliwości, jakie daje im Poznański Budżet Obywatelski. Nie tylko zgłaszają więcej propozycji, ale także chętnie głosują na interesujące ich projekty. W ubiegłorocznym głosowaniu, udział wzięło ponad 45 tysięcy osób.

Jak co roku, rozpoczęto nabór do Zespołu ds. PBO. Jego zadaniem jest opracowanie nowych zasad PBO, w tym spójnych zasad oceny wniosków i sposób monitorowania działań, które będą podejmowane w trakcie trwania PBO19. Członkowie zespołu ustalają to na podstawie doświadczeń z ubiegłych edycji.

W skład tegorocznego Zespołu wejdą 43 osoby:

– przedstawiciele mieszkańców Poznania (5 osób)
– przedstawiciele rad osiedli (5 osób)
– przedstawiciele rady miasta (7 osób)
– przedstawiciele wnioskodawców poprzednich edycji PBO (5 osób)
– przedstawiciele organizacji poza rządowych (5 osób)
– przedstawiciele Urzędu Miasta (13 osób)
– przedstawiciel Miejskiej Rady Seniorów (1 osoba)
– przedstawiciel Młodzieżowej Rady Miasta (1 osoba)
– przedstawiciel Poznańskich Inwestycji Miejskich (1 osoba)

Dodatkowo, bez prawa głosu, ale w charakterze doradców, w pracach uczestniczyć będą również Administrator Bezpieczeństwa Informacji z ramienia UMP oraz radca prawny.

Zgłoszenia przyjmowane będą do 29 stycznia. Pobrany ze strony PBO formularz należy wypełnić, wydrukować i podpisać, a następnie zeskanować na adres email pbo@um.poznan.pl lub wysłać pocztą tradycyjną do UMP, na adres pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań.

Wybór nastąpi w drodze losowania, które odbędzie się 5 lutego, o godzinie 12:00 w UMP.