Stary Browar podsumowuje 2017 rok

Autor: AK fot. M. Zakrzewski, Jakub Wittchen
Drukuj

Stary Browar podsumował 2017 rok, który wyróżniał się zwiększeniem wykorzystania powierzchni wspólnych, modernizacjami, mocno rozbudowaną ofertą rodzinną oraz mocnym tenant mixem.

W ubiegłym roku, Stary Broawr podpisał 40 umów zarówno z nowymi najemcami, jak i tymi, którzy go przedłużali.

W gronie nowych użytkowników pojawiło się aż 18 nowych marek. Wśród nich m.in. Freya, Jack & Jones, Intimissimi & Calzedonia, Minty Dot, Martes Sport, Berlitz, Organique, Selectshop i Chop Barber Shop.

2017 rok był także rokiem, w którym wygasały umowy wieloletnich. Mijało bowiem10 lat od otwarcia skrzydła Pasaż, czyli tzw. "nowej części"Starego Browaru.

"Wzmożony proces negocjacji z naszymi kluczowymi najemcami zaowocował długoterminową kontynuacją współpracy m.in. z takimi brandami jak marki grupy Inditex, Multikino, Empik, Van Graaf, COS, Marc o’Polo, S’portofino, Sunloox czy Mennica Polska. Niektóre z nich zdecydowały się na zmiany i tym sposobem zyskaliśmy największy w Polsce salon Massimo Dutti, a od maja także zdecydowanie większą Zarę, która wprowadziła moduł młodzieżowy Trafaluc, powiększyła działy dziecięcy i męski. Te zmiany podkreślają, że wiele firm ocenia Stary Browar jako miejsce, które się sprawdziło, przedstawiające wysoki potencjał biznesowy"
Renata Gralec, Dyrektor Centrum Stary Browar

Ubiegły rok oznaczał także modernizacje i wprowadzanie nowych konceptów, które dotyczyły zarówno salonów jak i powierzchni wspólnych. Ogromną popularnością cieszyły się również umowy na stoiska na powierzchniach wspólnych i pop-up store'y.

W 2017 roku, w formie "wysp" w Starym Browarze, pojawili się m.in. Lexon, Selva, Magda Hasiak, Karlik, Nature Glass, AleWorek, Drobiny Czasu, Goplana, Electra i Milov.

Ogromnym zainteresowaniem cieszyła się Lodovnia, w której można było kupić lody naturalne. Zaprojektowana przez pracownię Mode:lina, swoim futurystycznym wyglądem wzbudziła zainteresowanie na całym świecie.

Dyrektor Starego Browaru zwraca uwagę także na inny aspekt 2017 roku. Zdecydowanie był to rok przełomowy pod względem oferty dla dzieci. Poza pokojai dla rodziców z dziećmi, a także placu zabaw w parku, powstała również sala zabaw Leopark. Powrócił również sklep Smyk.

Co cieszy wielu klientów i odwiedzających, w ubiegłym roku przeprowadzono również modernizacje i remont wszystkich toalet w budynku, a w parku pojawiły się nowe nasadzenia.

REKLAMA
Komentarz został wysłany. Dziękujemy!
 Błąd: {{error}}
{{ comment.disabled == 1 ? '[Treść usunięta przez Administratora]' : comment.content}}
{{ comment.author}}, {{ comment.createdDate}}
{{comment.error}}
  • 1

Najpopularniejsze

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ruch drogowy

Najciekawsze video

REKLAMA
REKLAMA