Zabawa i nauka
Przez cały weekend na uczestników czeka ponad 20 interaktywnych obiektów, które będą intrygować, bawić i uczyć nie tylko dzieci, ale i dorosłych. Będą to m.in. złudzenia optyczne oraz eksponaty pokazujące prawa natury i ciekawostki fizyczne.
Dla najmłodszych dzieci przygotowano kącik zabaw plastycznych, manualnych, ruchowych i tanecznych. Maluchy będą mogły pobawić się klockami sensorycznymi, wskoczyć do basenu wypełnionego kulkami, pobawić się piaskiem księżycowym, który doskonale rozwija zmysł dotyku i pobudza wyobraźnię. Dzieci będą mogły potańczyć, poskakać, zagrać na instrumentach, pobawić się kolorami, kształtami i fakturami.
Atrium 0, sobota-niedziela, 25-26 lutego, godz. 10:00-20:00, wstęp wolny, bez zapisów
Warsztaty z Dorotą Zawadzką dla rodziców
Dorośli będą mogli wziąć udział w warsztatach prowadzonych przez Dorotę Zawadzką, autorytet w dziedzinie wychowania i rozwoju dzieci, znaną m.in. z programu „Superniania”. Rodzice dowiedzą się w jaki sposób odkrywać talenty u swoich dzieci, w co warto się z nimi bawić i dlaczego należy angażować w zabawę jak najwięcej zmysłów.
Słodownia +1, sobota 25 lutego, godz. 11:00 i 14:00, niedziela 26 lutego, godz. 11:00.
Wstęp wolny, liczba miejsc ograniczona, decyduje kolejność przyjścia.
Organizatorem akcji „ Miasteczko Zmysłów” jest portal Babyonline.pl, Magazyn Mamo To Ja, a jej Partnerem jest Kinder Niespodzianka. Przez cały czas trwania akcji najmłodsi będą mogli spotkać gigantyczną maskotkę, Pana Kinderino, który przygotował liczne niespodzianki. Honorowym patronatem wydarzenie objął Rzecznik Praw Dziecka. Szczegółowy plan oraz wszelkie informacje o wydarzeniu można znaleźć na stronie www.miasteczkozmyslow.pl
Stary Browar to unikalne miejsce łączące funkcje centrum handlowego i kulturalnego. Znajduje się w nim ponad 200 sklepów, około 30 restauracji i kawiarni, multipleks, kluby muzyczne, biura, centrum medyczne, ***** hotel Blow Up Hall 5050, siedziba i scena „Stary Browar Nowy Taniec” oraz 4-hektarowy park. Zrewitalizowany i rozbudowany obiekt XIX-wiecznego browaru na zawsze zmienił oblicze centrum Poznania, stając się jedną z jego głównych atrakcji. Odwiedzany jest przez blisko milion osób miesięcznie. To flagowa realizacja „Idei 50/50” Grażyny Kulczyk, oznaczającej, że 50% każdego jej przedsięwzięcia stanowi sztuka. Stary Browar jest zdobywcą wielu prestiżowych nagród, ostatnio Doskonałości Mody 2016 „Twojego Stylu” za Klub Starego Browaru. – eventowy program lojalnościowy dla najlepszych klientów.