Największy w Polsce Massimo Dutti i powiększona Zara w Starym Browarze!

Dwie marki Inditexu – Zara i Massimo Dutti, znacząco zwiększają powierzchnię swoich salonów w Starym Browarze. Trwają także prace nad dwa razy większym i nowocześniejszym iSpotem. W lutym w Starym Browarze swoją premierę na polskim rynku będzie miała Freya z markami ze Skandynawii, a późniejszą wiosną drugi po Warszawie multibrandowy salon premium otworzy Martes Sport. Wiosną w Pasażu Starego Browaru otwarty zostanie także m.in. duży wspólny salon Intimissimi i Calzedonia, nowy projekt marki Denon oraz streetstyle’owy Selectshop.pl. 

Pierwsze półrocze 2017 roku w Starym Browarze to czas intensywnych zmian. Wynikają one m.in. z przypadającego w tym okresie zakończenia wielu długoterminowych umów najmu.

Cieszę się, że wzmożony proces negocjacji z naszymi kluczowymi najemcami zaowocował kontynuacją współpracy, szczególnie na tak konkurencyjnym rynku jak poznański. Umowy najmu w Starym Browarze długoterminowo przedłużyły m.in. Empik, Van Graaf, COS, Tommy Hilfiger, Sephora, SuperPharm, Stefanel, Marella, Deni Cler, S’portofino,i Sunloox, Ania Kruk czy Mennica Polska.

mówi Renata Gralec, Dyrektor Centrum

 „Kilka marek wykorzystała ten moment na przeniesienie do większych lokali, zapewniających możliwość większego rozwoju, przedstawienie szerszej oferty, zmianę designu wnętrza. Takie rozwojowe zmiany podkreślają, że wiele firm ocenia Stary Browar jako miejsce, które się sprawdziło i które przedstawia wysoki potencjał biznesowy.” – dodaje Dyrektor Starego Browaru.

Jakie zmiany planowane są w Starym Browarze?

Na klientów Starego Browaru czeka większy wybór wielu lubianych i popularnych marek oraz kilka nowości:

Pod koniec lutego otworzy się ponad 2-krotnie większy salon Massimo Dutti. Zajmie on ponad 790 m2 i tym samym będzie największym salonem tej marki w Polsce, zaprezentuje też najnowszy wizerunek jeśli chodzi o wystrój wnętrz.

Na powiększenie salonu aż do 3000 m2 zdecydowała się także Zara. W najbliższych tygodniach rozpoczną się prace adaptacyjne na ponad 800 m2 (w miejscu sąsiadujących obecnie z Zarą butików Massimo Dutti i Stradivarius). Wprowadzony zostanie najnowszy wizerunek salonu marki (na zdjęciach), nowością będzie też odrębny dział Trafaluc.

Architektoniczny projekt sklepu oddawać będzie esencję tożsamości marki Zara, której celem jest jak najbardziej efektywne eksponowanie najnowszych trendów mody. Neutralne i schludne przestrzenie prezentować będą tematy każdej z kolekcji uwydatniając je w przejrzystym i funkcjonalnym otoczeniu, podkreślającym, także za pomocą oświetlenia, jej walory. Sklep podzielony zostanie na swego rodzaju małe butiki, tworzące jednak wizualnie jedną spójną przestrzeń. 

Przypomnijmy, że w połowie 2013 roku Zara w Starym Browarze zwiększyła swoją powierzchnię o 500 m2.

Najwięcej zmian klienci zauważą w skrzydle Pasaż: Ispot przenosi się obecnie na dwa razy większą powierzchnię, a na jego miejscu Denon wprowadzi swój najnowszy koncept. Decyzję o powiększeniu salonu sprzedaży podjęli także polscy projektanci tworzący pod szyldem Bohoboco, którzy rozpoczynali współpracę ze Starym Browarem jako pop-up shop. Planowane są także nowe otwarcia. Jeszcze w lutym polską premierę będzie miała skandynawska Freya, a następnie, imponującej powierzchni ponad 1000 m2, drugi po Warszawie Martes Sport Premium. Ofertę Starego Browaru poszerzy także IntimissimiCalzedonia, Wojas oraz Selectshop.pl z kilkudziesięcioma markami dla wielbicieli stylu street, skate, snowboardu i sportów ekstremalnych.

Stary Browar to unikalne miejsce łączące funkcje centrum handlowego i kulturalnego. Znajduje się w nim ponad 200 sklepów (w tym wiele polskich projektantów i marek premium), około 30 restauracji i kawiarni, multipleks, kluby muzyczne, biura, centrum medyczne, ***** hotel Blow Up Hall 5050, siedziba i scena „Stary Browar Nowy Taniec” oraz 4-hektarowy park. Zrewitalizowany i rozbudowany obiekt XIX-wiecznego browaru na zawsze zmienił oblicze centrum Poznania, stając się jedną z jego głównych atrakcji. Odwiedzany jest przez blisko milion osób miesięcznie. To flagowa realizacja „Idei 50/50” Grażyny Kulczyk, oznaczającej, że 50% każdego jej przedsięwzięcia stanowi sztuka. Idea ta realizowana jest także przez nowego właściciela, fundusz Deutsche Asset Management, który nabył Stary Browar w listopadzie 2015 r. Jest zdobywcą wielu prestiżowych nagród, ostatnio Doskonałości Mody 2016 „Twojego Stylu” za Klub Starego Browaru. – eventowy program lojalnościowy dla najlepszych klientów.