Jak zdobyć klienta przez telefon?

Autor: AK
Artykuł sponsorowany
REKLAMA
Drukuj

"Dziękuję, nie jestem zainteresowany" - te słowa słyszała chyba każda osoba pracująca w dziale sprzedaży przez telefon co najmniej raz w swoim życiu. Najgorzej, gdy nie zdążymy jeszcze przedstawić do końca naszej oferty, a potencjalny klient już wie, że nie chce z nami współpracować. W jaki sposób tego uniknąć?

Telemarketing jest jedną z najpopularniejszych form pozyskiwania klienta i sprzedaży oferty. Aby zrobić to skutecznie, trzeba wyjść poza ramy klasycznych schematów technik telemarketingowych. Wielu właścicieli firm nie przykłada wagi do prawidłowego szkolenia swoich pracowników do sprzedaży przez telefon, a to ogromny błąd w drodze do sukcesu.

Zacznij od podstaw

Aby skutecznie działać w tym temacie, należy rozpocząć od podstaw i odpowiedzieć sobie na pytania kim jest telemarketer, jak jest on postrzegany przez społeczeństwo i co może go wyróżnić na tle innych telemarketerów. Ważne jest nauczenie się kontrolowania rozmowy i dostosowania jej trybu do potencjalnego klienta. Nie można zawsze opierać się na tych samych schematach. Pozyskiwanie klienta przez telefon wymaga umiejętności przewidywania i kontrolowania sytuacji, ciekawego przedstawienia swojej oferty tak, aby klientowi wydawało się, że Wasza współpraca to tak naprawdę jego pomysł.

Jak nauczyć się rozmawiać przez telefon?

Pozyskanie takich umiejętności wymaga odpowiedniej nauki. Na rynku dostępne są szkolenia dla firm z zakresu telemarketingu, jednak warto zastanowić się, która firma oferuje coś więcej niż tylko scenariusze rozmów dla telemarketerów. Kamil May z portalu www.zdobadzklienta.pl prowadzący szkolenia z zakresu umiejętności sprzedaży telefonicznej uważa, że najważniejsze w szkoleniu jest oparcie się na przekazywaniu wiedzy zdobytej w praktyce. Sam od ponad 10 lat związany jest z tym tematem i przeszedł wszystkie etapy w tym zakresie - od bycia telemarketerem, po uczenie innych jak to robić.

"To, co wyróżnia moje działania na tle pozostałych, dostępnych na rynku szkoleń to przekazanie 100% wiedzy wynikającej z praktyki. Nie kopiuję schematów z innych szkoleń, książek czy publikacji. Sam wypracowałem sposoby prowadzenia rozmów handlowych za pośrednictwem telefonu, daleko odbiegające od tych, z którymi możemy się spotkać w sytuacji gdy zadzwoni do nas ktoś, kto chce zaproponować jakąś ofertę
Kamil May prowadzący szkolenia z zakresu telemarketingu na www.zdobadzklienta.pl

Telefon - zło konieczne?

Kamil May zaznacza, że praca z telefonem powinna być dla pracownika przyjemnością. W ten sposób można uzyskać więcej pozytywnych efektów.

"Często spotykam się z opiniami osób działających na rynku, że "nie lubią telefonu", odpowiadam wtedy, przyjdź na szkolenie to polubisz. Wpłynę na to, że odczujesz niebywałą dotąd przyjemność pracy z Klientem przez telefon
Kamil May prowadzący szkolenia z zakresu telemarketingu na www.zdobadzklienta.pl

Dla kogo szkolenie?

Oferta skierowana jest do każdego, kto w swojej pracy korzysta z telefonu i chciałby podnieść skuteczność swojego działania. Do tych, którzy dzwonią, negocjują, umawiają się na spotkania i odbierają telefony.

Szczegóły dotyczące zapisów i program szkolenia "Umów się i zdobądź Klienta", które odbywać się będzie na terenie MTP, znajduje się na stronie www.zdobadzklienta.pl

REKLAMA
Komentarz został wysłany. Dziękujemy!
 Błąd: {{error}}
{{ comment.disabled == 1 ? '[Treść usunięta przez Administratora]' : comment.content}}
{{ comment.author}}, {{ comment.createdDate}}
{{comment.error}}
  • 1

Najpopularniejsze

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ruch drogowy

Najciekawsze video

REKLAMA
REKLAMA