Lech zostaje z Lechem

Lech Poznań przedłużył umowę ze sponsorem głównym – marką Lech Pils. Nowy kontrakt został podpisany na rok przed zakończeniem starej umowy. Logo sponsora pozostanie na koszulkach meczowych Kolejorza.

Nowa umowa została zawarta na 4 lata – obowiązywać będzie do 30 czerwca 2019 roku.
– Pierwsza umowa pomiędzy partnerami została ogłoszona latem 2013 roku i miała obowiązywać 4 lata. – Już teraz doszliśmy do wniosku, że to idealny moment do jej przedłużenia – wyjaśnia prezes Karol Klimczak. – Decyzja o dalszej wieloletniej współpracy to wyraz głębokiego zaufania i zadowolenia z efektów naszych działań.

Współpraca z KKS Lech Poznań oznacza dla nas wspieranie drużyny, a także kibiców. Zawsze jesteśmy z nimi, niezależnie od wyników. Działamy razem i zamierzamy tę owocną współpracę kontynuować – dodaje Michał Nowicki, dyrektor sprzedaży Kompanii Piwowarskiej.

Umowa to nie tylko korzyści dla Kolejorza, ale także atrakcje dla kibiców – w poprzednich latach obie firmy m.in. przeprowadzały wspólne akcje promocyjne i organizowały spotkania ze znanymi graczami Lecha Poznań. Sponsor główny finansuje także projekt ustawienia prawdziwej lokomotywy przed stadionem Lecha przy ulicy Bułgarskiej.