Lech pozyskał nowego sponsora „premium”

Grupa Kapitałowa Aforti Holding S.A. będzie w najbliższym sezonie jednym ze sponsorów Lecha Poznań. Logo firmy pojawi się na spodenkach piłkarzy. Umowę sponsorską podpisano na rok.

O nowej umowie władze Kolejorza poinformowały kibiców we wtorkowe przedpołudnie. W ramach współpracy rzez najbliższy sezon na spodenkach piłkarzy pierwszej drużyny będzie widniało logo firmy.
– Do grona Lecha Poznań dołącza kolejny sponsor, firma z ogromnym potencjałem – mówi Jan Wojciak, kierownik działu sprzedaży B2B. – Podpisaliśmy korzystną umowę dla obu stron. Przede wszystkim cieszy nas fakt, że firmy chcą nawiązywać współpracę i inwestować w Kolejorza. Witamy w naszej drużynie i życzymy sobie wzajemnie sukcesów w najbliższym sezonie.

Wraz z początkiem nowego sezonu marka Aforti pojawi się na spodenkach i zostanie Sponsorem Premium Kolejorza.

– Jako zagorzały kibic Lecha niezmiernie cieszę się, że udało nam się podjąć współpracę z Kolejorzem. Jest to klub o wielkich tradycjach, ze wspaniałą historią i, w co mocno wierzymy, dużymi aspiracjami na przyszłość – mówi Klaudiusz Sytek, prezes firmy Aforti Holding. – Choć siedzibę firmy mamy w Warszawie, to jednak serce pozostało w Wielkopolsce skąd pochodzę. Roczna umowa, w ramach której stajemy się dumnym sponsorem Lecha jest więc i moim osobistym spełnieniem marzeń. Oczywiście istnieje również aspekt biznesowy, o którym nie można zapomnieć. Uważamy, że Kolejorz cały czas wyznacza trendy i jest liderem w wielu aspektach funkcjonowania klubów sportowych. Pamiętając o rzeszy wiernych kibiców musimy przyznać, że trudno znaleźć lepsze miejsce do przedstawienia Grupy Kapitałowej Aforti Holding szerokiemu gronu odbiorców.

O Aforti Holding S.A.

Oferowane przez Grupę usługi skierowane są zarówno do  klientów indywidualnych jak i doświadczonych inwestorów, a także firm średniej wielkości szukających optymalnych form finansowania własnej działalności i planów rozwojowych. Grupa od sierpnia 2011 roku notowana jest na rynku NewConnect Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. – Wierzymy, że będziemy ciekawą alternatywą dla wielu wielkopolskich a także ogólnokrajowych firm. Warto pamiętać, iż podobnie jak Lech, jesteśmy marką, która cały czas się rozwija. Mamy nadzieję, że nasza współpraca będzie owocna i pełna sukcesów dla obu stron. Jak bowiem mówi hasło przyświecające klubowi, jesteśmy mocni razem – przekonuje prezes Sytek.