Choć do jej otwarcia zostało jeszcze kilka miesięcy, nie jest tajemnicą, że Posnania będzie największym centrum handlowym w Wielkopolsce. Wiadomo już, że 25 proc. powierzchni budynku zajmą najemcy z ofertą rozrywkową. A ta ma być niezwykle bogata, tak aby przyciągnąć do Posnanii jak najwięcej klientów.
W nowym centrum handliowym znajdzie się pierwsze kino Helios w stolicy Wielkopolski o powierzchni ponad 4 500 m2 z 8 salami, gdzie widzowie będą mogli obejrzeć filmowe premiery z najwyższą jakością obrazu i dźwięku. Stanie się to możliwe dzięki wykorzystaniu technologii DepthQ i srebrnych ekranów, zapewniających najwyższą precyzję wyświetlania obrazu w 3D. Ku zadowoleniu kinomanów DepthQ wzbogacona o technologię High FrameRate pozwoli na odbiór obrazów trójwymiarowych w najlepszej jakości na polskim rynku.
Do dyspozycji klientów znajdzie się też centrum rozrywki Gravitacja, gdzie będzie można spędzić czas w towarzystwie rodziny i przyjaciół, wspólnie grając w kręgle lub bilard. Klienci będą mogli zorganizować tu imprezy okolicznościowe, jak np. urodziny, a także spotkania biznesowe i uroczystości firmowe.
Osoby ceniące aktywny tryb życia będą mogły zadbać o kondycję fizyczną i ukształtować sylwetkę w poznańskim centrum fitness z segmentu premium, która jako jedyna w Polsce należy do organizacji IHRSA (International Health, Racquet&SportsclubAssociation), propagującej zdrowy i aktywny tryb życia poprzez uprawianie sportu. Fabryka Formy właśnie w Posnanii otworzy swój pierwszy w Poznaniu klub z basenem, strefą wellness oraz nowoczesną strefą fitness. Szeroki wachlarz ćwiczeń przeznaczonych zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn będzie można zrealizować na profesjonalnych urządzeniach treningowych wiodących, światowych marek.
Ponadto Posnania zapewni klientom szeroką i urozmaiconą ofertę gastronomiczną około 50 polskich i międzynarodowych marek. Na parterze budynku znajdą się kawiarnie i restauracje z niezależnymi wejściami, obsługą kelnerską i ogródkiem latem i zimą. Wśród nich będą m.in. Bierhalle, Hana Sushi, Sfinks oraz doskonale znana poznańskim koneserom marka – Nuts &Berries by Weranda.
Nie zabraknie także sieci kawiarni Costa Coffee (2 lokale) i Starbucks (2 lokale) oraz lokalnej marki Coffee Time. Co więcej, firma Wedel otworzy w Posnanii swoją pierwszą pijalnię czekolady w stolicy Wielkopolski. Będą także 2 kawiarnio-lodziarnie Grycan, dotąd znana tylko w Warszawie kawiarnia Sucre oraz kawiarnio-cukiernia A. Blikle. Na pierwszym piętrze znajdzie się m.in. designersko zaaranżowany food court na 700 miejsc z barami i gastronomią szybkiej obsługi.
Posnania to centrum handlowo-lifestylowe i największa inwestycja handlowa realizowana obecnie w Polsce i Europie Środkowej o wartości 1,2 mld zł. Jesienią 2016 r., na 100 tys. m2 nowoczesnej powierzchni handlowej kompleksową ofertę zaprezentuje 300 lokalnych, ogólnopolskich i międzynarodowych marek, w tym 40 wielko i średnio powierzchniowych sklepów, 220 butików, 40 restauracji i kawiarni.