W sobotę (25 kwietnia) o godz. 16.00 rozpocznie się przerwa serwisowa części sprzedażowej systemu PEKA. Planowane zakończenie prac – 25 kwietnia o godz. 22.00. Przerwa serwisowa nie ma wpływu na działanie czytników w pojazdach.
Na podobne problemy natkną się użytkownicy aplikacji moBilet – w związku z pracami mającymi podwyższenie standardu bezpieczeństwa oraz usługi realizowanej przez moBilet, w niedzielę, 26 kwietnia, w godzinach od 8.00 do 22.00 nastąpi przerwa techniczna w dostępie do usługi moBilet (za pomocą aplikacji mobilnej oraz portalu użytkownika).
Firma moBilet przeprasza pasażerów za niedogodności związane z modernizacją systemu. Wszelkie pytania można kierować do Biura Obsługi Klienta firmy moBilet.
Działać będą za to inne usługi umożliwiające zakup biletu poprzez telefon komórkowy: CallPay, mPay oraz Skycash.