Oto wzorcowy szyld!

Znamy już wyniki trzeciej edycji konkursu na Wzorcowy Szyld. Tym razem zwyciężyła reklama sklepu odzieżowego Transmission z ulicy Podgórnej – na ten szyld głosowało 201 osób.

Trzecia edycja pokazała rywalizacji pokazała, że w Poznaniu powstaje coraz więcej ładnych szyldów, a pstrokacizna reklamowa jest coraz mniej popularna. Niestety, tym razem głosowanie okazało się mało popularne – oddano zaledwie 703 głosy, co jest najsłabszym wynikiem w krótkiej historii tej rywalizacji.

Najlepszy – według głosujących poznaniaków – okazał się szyld sklepu odzieżowego Transmission z ulicy Podgórnej. Zdobył on 28,6 proc. głosów. Drugie miejsce zajął szyld kierujący do posesji numer 128 na ulicy Za Cytadelą, gdzie znajduje się kameralny biurowiec. Trzecie miejsce natomiast zajął bar rybny Fiszka z ulicy Wrocławskiej.

Pełna klasyfikacja:
1. Transmission – 201 głosów (28,6 proc.)
2. Citadel – 148 głosów (21,1 proc.)
3. Fiszka – 146 głosów (20,8 proc.)
4. Ciastkarnia – 112 głosów (15,9 proc.)
5. Zakład – 57 głosów (8,1 proc.)
6. Cepelia – 39 głosów (5,5 proc.)

Ideą konkursu jest – jak informują organizatorzy – wyłowienie z morza tandety i pstrokacizny perełek, które uzmysłowią poznaniakom, że estetyczny i nieagresywny szyld może być ciekawym uzupełnieniem budynku. Chcemy pokazać, że szyld może przyciągać i upiększać przestrzeń, która nas otacza.