REKLAMA: Modna zmiana z “Anną”

Modne stało się ostatnio angielskie powiedzenie: Fifty is a new Forty – oznacza to mniej więcej tyle, że przekraczając pięćdziesiątkę można wyglądać o 10 lat młodziej. Jak? “Anna” wam pomoże!

50-tka staje się nową 40–tką, w nowym otoczeniu i w nowych szatach. Może masz już więcej czasu dla siebie, a może nadal jesteś aktywna zawodowo i poszukujesz tych wartości w modzie, które są ponadczasowe. Wygodne trwałe i odpowiednie do sylwetki, ponieważ…kobieta zmienną jest – jak trendy w modzie damskiej. Jest to zakorzenione w kobiecej naturze…

Płeć piękna lubi zmiany – zwłaszcza na lepsze – więc najlepszym sposobem, by poprawić sobie nastrój dla wielu jest wyprawa na zakupy. „Anna w Royal Collection” to połączenie klasyki i wygody a dodatkowo – by zakupy nie były zbyt bolesne dla kieszeni – rozsądne ceny.

W sklepie „Anna” każda kobieta znajdzie wszystko, czego jej aktualnie brak w szafie, niezależnie od wieku. Wszystkie kreacje „Anna” są zaprojektowane według obecnych trendów w modzie, dzięki czemu połączenie kolejnych elementów udaje się stworzyć wspaniałe stylizacje dopasowane do indywidualnego stylu i gustu klientek.

„Anna” wchodząc w rok 2014 r. nie tylko obchodzi 25 – lecie swojej działalności, ale również odważnie wkroczyła w świat medialny, co świadczy o wciąż aktualnym i świeżym spojrzeniu na modę… Przygoda z mediami rozpoczęła się pod koniec stycznia tego roku, kiedy to stylistka butiku Anna – Marta Szydłowska – została ekspertem ds. mody przy projekcie „Niecodziennych Metamorfoz”.

Efekty metamorfoz można zobaczyć na portalu www.niecodzienna.com

Każda kobieta niezależnie od wieku i figury chce się czuć atrakcyjnie i wyjątkowo. A między “wyjątkowo i atrakcyjnie” powinien niewątpliwie stać znak równości z “wygodnie”. Dlatego wychodząc naprzeciw wszystkim potrzebom kobiet „Anna” oferuje stylowe tuniki, garsonki, sukienki na co dzień i na wieczór.

Gorąco polecane przez twórców kolekcji są perfekcyjne sukienki biurowe, które pozwalają każdej kobiecie czuć się szykownie i stylowo w pracy, na kawie z przyjaciółką i podczas romantycznej kolacji.
– Naszym celem jest, by każda kobieta czuła się pięknie, stylowo oraz elegancko niezależnie od sytuacji i wieku – mówi właścicielka butiku Anna Szydłowska.

Pewnie niektórym paniom może się to wydawać trudne, ale najprostszym sposobem na trafną ocenę własnego stroju jest szczere spojrzenie w lustro i zapytanie samej siebie: czy pokazałabym się z nią w kawiarni? Czy przedstawiłabym ją znajomym? Anna odpowiedziałaby: “zawsze”!