Golący Patrol wystartował

Największy hit lat dziewięćdziesiątych teraz nad Wisłą! W Polskę rusza Golący Patrol dowodzony przez dziewczynę z marcowej okładki najsłynniejszego męskiego czasopisma.

Wilkinson, marka maszynek i kosmetyków do golenia, przy pomocy ekipy seksownych ratowniczek i przystojnego ratownika pragnie udowodnić, że oddychanie usta-usta jest przyjemniejsze, gdy ma się gładko ogoloną twarz. Będzie się działo… Gorące perypetie golących ratowników można śledzić na fanpage’u marki.

Misją Golącego Patrolu jest walka z wybujałym owłosieniem Polaków. Akcja zainicjowana przez Wilkinson ma na celu uświadomienie, że golenie może być przyjemne, a do tego bardzo seksowne. Ekipa w składzie: Weronika Rącza – seksy blondynka, Jula Łagodna – zabawny rudzielec, Reni Rześka – czarnowłosa mądrala oraz ratownik płci męskiej – czarujący ekspert od rozbudowy muskulatury w oparciu o ćwiczenia z maszynką do golenia, ruszają w Polskę. Ubrani w charakterystyczne pomarańczowe kostiumy kąpielowe ratownicy Golącego Patrolu rzucają wyzwanie wszystkim brodom i wąsom. Przeciwnik jest jednak trudny, bo Polacy to naprawdę „zarośnięta” nacja…

Kiedy przez nadwiślańskie bulwary nadciągają nasi ultra gładcy ratownicy – dowodzeni przez seksowną Werę – zbędne owłosienie jest w niebezpieczeństwie.

„Goląco zachęcam do udziału w naszej zabawie i wspólnego zrzucenia futra na wiosnę!” – mówi Wera, superratowniczka z Golącego Patrolu, a zarazem dziewczyna z okładki marcowego numeru znanego pisma dla mężczyzn.

Tłem muzycznym działalności ekipy jest piosenka Golącego Patrolu, która z pewnością stanie się hitem towarzyszącym niejednemu porannemu goleniu…  

Świat realny to dla nich za mało. Ratowniczki chcą podbić sieć i dlatego przejęły dowodzenie na fanpage’u marki. Tam zajmą się działalnością (uwaga, uwaga!) edukacyjną w ramach nowopowstałego „Uniwersytetu Golącego Patrolu”. W każdym z postów dziewczyny poprowadzą pikantny kurs golenia, prezentując… „jak golić się przyjemnie”.